Program skoncentrowany na budowaniu i wzmacnianiu stymulującej postawy Sprzedawców opartej o proaktywne rozwiązywanie problemów Klientów. Czym innym jest myślenie o Kliencie przez pryzmat tego, co oferujesz, a czym innym jest myślenie o Kliencie jako partnerze, któremu mam za zadanie pomóc rozwiązać problem na jaki napotyka w swojej pracy. Stosujemy autorską metodą NAWIGOWANIA RELACJI Z KLIENTAMI i jej uczymy naszych Klientów.
Edukacja dla Sprzedawców w formule in class, skype on line, gdzie zadania wprowadzane do środowiska pracy angażują merytorycznie w treści szkolenia każdego ze Sprzedawców i pozwala w czasie rzeczywistym śledzić postępy w rozwoju własnych kompetencji.
Podczas sesji in class analizujemy, co udało się wdrożyć, jakie zaszły zmiany oraz jak teraz wygląda percepcja Klienta a w konsekwencji jego reakcje na "nowe" podejście Doradcy. Kiedy będąc na spotkaniu z Klientem myślisz o poznaniu jego trosk biznesowych, tego, co spędza mu sen z powiek, wówczas rozpoczynasz docieranie na terytorium psychologiczne Twojego partnera biznesowego. To innym poziom kompetencji i standardów osobistych w sprzedaży, które promujemy na rynku polskim i europejskim.
Po jednym z naszych programów obecni Klienci firmy zaczęli rocznie wartościowo zamawiać więcej o 37%, przyspieszyli również zamawianie szerszego asortymentu do miesiąca maksymalnie dwóch. Po innym programie w międzynarodowej firmie dynamika konwersji pierwszych spotkań z Klientami do momentu podpisania umowy skróciła się o 40%.