Ośrodek symulowanych sytuacji zawodowych oraz różne testy jakościowe i ilościowe realizowane w celu wyselekcjonowania najlepszego kandydata na stanowisko Dyrektora Sprzedaży odpowiedzialnego za Pion Sprzedaży. Warunkiem sukcesu na stanowisku Dyrektora Sprzedaży jest raczej umiejętność rozwiązywania złożonych, strategicznych problemów i zadań na jakie napotka aniżeli specjalistyczna wiedza z danego zakresu. Przy czym są to raczej problemy interdyscyplinarne na pograniczu ekonomii, zarządzania ludźmi, psychologii różnic indywidualnych, socjologii małych grup czy marketingu. Nie wspominamy nawet o kompetencjach interpersonalnych oraz etyce pracy i działaniu zgodnie z powszechnie obowiązującymi standardami savoir vivre.
Wysokie standardy osobiste są warunkiem granicznym i koniecznym. Do tego ważne jest, na jakim etapie rozwoju jest firma, jakie ma cele w danym okresie do osiągnięcia, profil osobowy i kompetencyjny Lidera - Dyrektora Sprzedaży będzie się różnił. Jak widać wymagań jest wiele, dlatego też pomagamy firmom poprzez tego typu rozwiązanie.
W kilku firmach polskich oraz w kilku międzynarodowych przyczyniliśmy się do tego, by Ci najlepsi prowadzili innych na szczyt kariery w sprzedaży w określonym czasie. Zatrudniaj właściwych Liderów wyższego szczebla na właściwy etap rozwoju firmy to nasze motto. Każdy z projektów zakończył się przynajmniej dwuletnią karierą na stanowisku Dyrektora Sprzedaży, którego pomagaliśmy wyselekcjonować.