#Lavamanagement czyli zarządzanie sprzedażą b2b
VIDEO
#Strategia i... zwrot z zainwestowanego kapitału... czyli jak będziemy zarabiać pieniądze
VIDEO
#strategiewobecKlientówB2B #ekostrategie wobec Klienta oraz wobec samego siebie
VIDEO
#czemukompetencjesąważne
VIDEO
#właściwepotrzebyKlientaB2B #sprzedażintelektem #zarządzanieintelektem
VIDEO
#witajnakanale #sprzedażB2B #zarządzanie #HR #strategia #duedilligence
VIDEO
#sprzedażintelektem #zarządzanieintelektem dla Liderów, Menedżerów szczególnie w sprzedaży B2B
VIDEO
46 #rozkład normalny Gaussa w sprzedaży b2b cz. I
VIDEO
45 #model DUON czyli uczymy się doradztwa w sprzedaży i w zarządzaniu:
VIDEO
44 #Przewagikompetencyjnenastart... czyli obserwuj przewagi komparatywne:
VIDEO
#Dogrywka 43 #skutecznytreningsprzedaży #wykorzystajswojekompetencje:
VIDEO
43 #WstępdoSkutecznegotreningusprzedaży cz. III:
VIDEO
42 #wstępdodzisiaj #skutecznytreningsprzedaży cz.II:
VIDEO
41 #skutecznytreningsprzedaży w ... nowych czasach zarządzania i sprzedaży:
VIDEO
40 #3kategorieproblemówwzarządzaniusprzedażą:
VIDEO
39 #Czymjestofertawwartości? w sprzedaży:
VIDEO
38 #Matrycacoachingowa w sprzedaży:
VIDEO
37 #Kaskadakompetencjicoachingowych w sprzedaży:
VIDEO
36 #Podejmowaniedecyzji a oferta wartości:
VIDEO
35 #PiramidaRadwells w sprzedaży:
VIDEO
34 #Motywowanieaspiracyjne jako ważna część pracy Menedżera część II:
VIDEO
33 #Gościewmądrościmentoringuinteligencjicoachingu niech wieść niesie...:
VIDEO
32#Odroczoneowocezmiany w zespole sprzedaży czyli proces:
VIDEO
31#JakSeniorMenedżer może lepiej zarządzać sprzedażą?:
VIDEO
30#SpiralnymodelkształceniaSprzedawców i Menedżerów :
VIDEO
29#Zachowanianormatywne w sprzedaży czyli normy, zasady obyczaje choć nie weźmiesz ich w dłonie:
VIDEO
28#NarodowyKongresSprzedaży dla Menedżerów 26.09.2019 fragment drugiego najlepszego wystąpienia pt:"Czy motywowanie w sprzedaży ma sens?":
VIDEO
27#metapoznanieczylijakuczyszsię, jakie masz preferencje w profesji sprzedaży B2B:
VIDEO
26#nawigowanierelacji z Klientem:
VIDEO
25#profildoradcy, czyli prawdopodobieństwo ideału:
VIDEO
24#triadamotywowania, w sprzedaży:
VIDEO
23#sprawczość czyli o co chodzi w sprzedaży B2B:
VIDEO
22#doradca czyli zagadka pewności siebie:
VIDEO
21#3rodzajepotrzeb w biznesie:
VIDEO
20#symetryczne dziedziny do sprzedaży:
VIDEO
19#skuteczny trening sprzedaży czyli ilość i jakość:
VIDEO
18#sprzedaż doradcza, a transakcyjna, przedsiębiorcza:
VIDEO
17#greenfeedback informacja zwrotna cz. II źródła informacji zwrotnej:
VIDEO
16#motywowanie aspiracyjne czyli prawdopodobnie najlepsza formuła:
VIDEO
15#gdzie miejsce i myślenie na pomysły w sprzedaży:
VIDEO
14#social learning #content learning w sprzedaży doradczej:
VIDEO
13#jakość produktywność #uczenie się sprzedaży doradczej:
VIDEO
12#winda w sprzedaży doradczej czyli prawdopodobnie najlepsze lustro Twoich kompetencji:
VIDEO
11#bliżej natury sprzedaży... naturalnych predyspozycji czyli prawdopodobnie najlepsza formuła:
VIDEO
10#przystanki i rutyny w sprzedaży doradczej czyli prawdopodobnie najlepsza praktyka:
VIDEO
9#profilaktykapotrzeb w sprzedaży doradczej... czyli prawdopodobnie najlepsza formuła:
VIDEO
8#konwencja nauki profesji sprzedaży czyli prawdopodobnie najlepsza formuła do osiągania wyników:
VIDEO
7#atrakcyjność i osiągalność Klienta w sprzedaży doradczej czyli prawdopodobnie najlepsza formuła:
VIDEO
6#biegi w sprzedaży doradczej i zarządzaniu czyli prawdopodobnie najlepsza edukacja własna:
VIDEO
5#terytorium intelektualne #terytorium psychologiczne klienta w sprzedaży doradczej:
VIDEO
4#mądrość mentoringu #inteligencja coachingu podziękowania recenzentom!:
VIDEO
3#mądrość mentoringu #inteligencja coachingu premiera książki 20 sierpnia 2019:
VIDEO
2#potrzeby Klienta w sprzedaży doradczej czyli prawdopodobnie najlepsza formuła myślenia o Kliencie:
VIDEO
1#greenfeedback czyli prawdopodobnie najlepsza informacja zwrotna w zarządzaniu:
VIDEO
0#sprzedaż na poddaszu czyli cykl edukacyjny dla Doradców i Menedżerów Sprzedaży:
VIDEO